Genetika je bohužel neúprosná. Zatímco vaše kamarádka obědvá chipsy, večeří bagety a má dokonale vytvarovaný zadek který je jako magnet na muže, tak vy jste vyzkoušely asi pět tisíc diet, ale s pramalými výsledky. Tak kde je chyba? V základu za to sice můžou geny, ale vždy se s tím dá něco dělat. Ne pro každou ženu je reálné mít dokonalý zadek a udržitelné kostky na břiše, ale cítit se fit a vypadat dobře může každá. Jen je potřeba na to jít možná jinak.

Tady jsou dva tipy a triky které vám mohou pomoci:

Příliš lehké činky a příliš mnoho opakování

Spousta žen cvičí s příliš malou váhou na činkách a provádí zbytečně moc opakování (15 a více) na někoho to možná zabírá, ale pokud nemáte výsledky, tak zřejmě nejste ten typ a není třeba to zkoušet do nekonečna. Mnohdy často postačí přidat na váze činek a ubrat opakování. Tělo je potřeba stresovat aby se vypořádávalo s novými výzvami.

Nebo zkuste kombinace těžkých a lehkých tréninků. V jednom budete provádět těžké základní cviky s těžšími váhami a v dalším izolované cviky na strojích s větším počtem opakování. Možná budete překvapeny a podaří se vám prolomit stagnaci.

Tuk jako váš přítel

Tuk byl v minulém století nepřítel číslo jedna. Světová zdravotnická organizace nám zakazovala slaninu a výsledkem bohužel nebyla štíhlejší generace, ale naopak ještě tlustší generace a navíc kdo by si nechal zakázat slaninu! Tuk totiž může výborně fungovat na hubnutí, pokud zvýšíte jeho příjem. Opravdu to funguje, ale trik je v tom ubrat markantně na cukrech. K smaženým vajíčkům si dejte krekr se zeleninou. Dopřejte si hovězí vývar, ale bez pečiva a místo abyste na oslavě jedli Chipsy, zkuste slané oříšky. Na internetu existuje spousta článků o prospěšnosti tuků a diet jako je například  Atkinsonova dieta či jejich podobné variace. Zkuste něco jiného. Třeba vám to přinese kýžený výsledek.

Sdílet

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here